Bonjour @EmilionrLa photo que vous avez partagée montre votre modem Internet, et non votre récepteur. Possédez-vous l'un de ces 3 récepteurs et, si oui, pouvez-vous confirmer lequel vous avez ?
VIP7802:
VIP5662:
VIP2262:
Vous avez indiqué que lorsque...
Bonjour @Emilionr Merci pour ces informations complémentaires et ces précisions. Cependant, nous ne disposons pas d'un "récepteur Giga". Le numéro de modèle de votre récepteur est indiqué sur celui-ci. Il devrait s'agir de VIP7802, VIP2262 ou VIP566...
Hi @GLach We'd like to take a closer look into this and have sent you a private message.Please check your Messages within your profile avatar in the top right corner.Unsure how to check or send a private message? See How to send a private message
Hi @budwich We've been keeping an eye on this and our teams were not able to replicate the issue you are experiencing. We wanted to check in to see if you're still experiencing this issue or if it has gone away?Looking forward to hearing back.
Hi there @BF14 Thank you for your post and welcome to the Community.We wanted to check in to see if you're still experiencing issues with error 1201? If so, can you please provide some further information?What model modem do you have?Have you tried r...