Hey there @kazyumi ,
Welcome to the community and thanks for your post.
While this is a peer to peer forum and we don't have access to your account details, we can only provide general information on the matter.
It is normal practice to receive a ...
Bonjour @Cedcot777 ,
Bienvenue dans la communauté et merci pour vore message.
Comme mentionné ci-dessus s'il arrive que vous ne payiez pas une facture à la date d'échéance, l'option d'établir une option de paiement flexible dans MonBell sera disponib...
Hey there @Glenthebuilder ,
Welcome to the community and thanks for bringing this to our attention.
We've forwarded the missing institution to be verified and corrected.
One thing to keep in mind, any updates of the sort may take some time to be co...
Salut @Steph33333 ,
Votre demande nécessite un accès à votre compte pour modifier votre préférence de langue de votre messagerie vocale et nous vous avons envoyé un message privé avec les détails dont nous avons besoin pour commencer.
Veuillez consul...
Hey there @Santi333 ,
Thanks for letting us know.
Can you share more details, such as;
Were you able to send a text to landline to those numbers before?Are you receiving any responses after you send the text (error code, failed delivery, no answer r...